2014. március 24., hétfő

Hétvége a Pilisben

Sziasztok,

A hétvégén kettő hosszú edzésem volt: szombaton 4 óra lazább tempóban, vasárnap pedig 4.5 óra, amiben már volt rendesen tempó.

Már a a Giant-tel voltam kint:

Bár még nincsen sok tapasztalatom, de egyenlőre nagyon bejön az új bringa. A lefelékben tényleg verhetetlen a 29-es. Meredek emelkedőkön annyira még nem érzem, de még nem akarok erről konkrét véleményt formálni, mivel nemsokára meglesz a verseny kerékszett, ami azért nagyon sokat fog könnyíteni. De tényleg király a gép. 
Szombaton még kicsit fájt rajta a hátam (ez volt vele az első hosszabb tekerésem). De úgy néz ki, hogy vasárnap sikerült jól beállítani. 

Szombaton Dobogókőre, valamint a Pilis-tetőre mentem fel. Idén először jártam a Pilisben, és sajnos 1-2 kanyarra nem emlékeztem tisztán, így volt benne néha egy kis bolyongás. Miután hazaértem gyorsan le is töltöttem a mobilomra egy teljes Magyarország térképet, ami az össze turista útvonalat tartalmazza, és hogyha be van kapcsolva a GPS, azt is megmondja, hogy pontosan merre is vagy. Hasznos kis alkalmazás!
Vasárnap már használtam is, mivel megint beiktattam egy új részt a tekerésbe, amerre még soha nem jártam. Ez nevezetesen a Vaskapu-völgy volt. Ahol nem fogadott valami vidám látvány, mivel a fél erdő ki van irtva, és sajnos helyenként le is kellett szállnom a bringáról, mert az erdészek járhatatlanná tették az utat. Remélem ez csak időszakos probléma. 
Majd miután megjártam a Pilist irányba vettem Alsónémedit, mivel névnapi buli volt nagymamáéknál. 
Pilisborosjenőtől egészen Alsónémediig pofaszelem volt, aminek nagyon örültem! De szerencsére néha sikerült kifogni egy buszt ami mögött tudtam utazni egy picit. 

Szerencsére beigazolódott a közmondás miszerint: Sándor, József (nagypapa), Benedek zsákban hozzák a meleget, mivel mind a két nap rövidben tudtam edzeni. Szóval szépen erősítem a Horvátországban szerzett barnulást! :)


Pilis-tető:


Hétvégén pedig jön az első verseny, ugyanis vasárnap Langenlois! Szorítsatok!

Üdv,
Bence

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése