2014. február 20., csütörtök

Helyzetjelentès

Sziasztok,
A hèten eddig 3 edzésem volt. Ezekről fogok egy kicsit beszámolni.
A hètfő nekem mindig pihenő nap így aznap nem ültem bringára. Kedden viszont már belecsaptam a lecsóba egy sprint edzèssel. Ezek a 10 másodpercek annyira nem mentek jól, de vègig csináltam ès ez a lènyeg! De szerencsère ma az alap edzőtempó egèsz jo volt a kèt óra alatt.
Szerdán egy hosszab edzès várt rám, minden èrtelemben, mivel 7-5 perces intervalljaim voltak. Összesen pedig 3 órát mentem. Nègy ilyen intervallom volt (2-2) ezek szerencsère jól mentek. Viszont az eső megáztatott, meg már bőven sötèt is volt, így haza vettem az irányt 2 óra után ès görgőn fejeztem be a napi penzumomat.
Ma pedig egy laza átmozgatásom volt. Ezt kihasználva (a hèten máskor nem lett volna időm) benèztem Robinèkhoz, hogy feltöltsem a Nutrixxion kèszleteimet. Ez után a Dina tesókkal pörgettem tovább, hogy leteljen az 1.5 órám.
Kemèny hètvègènek nèzek elèbe, a 3 nap összesen 12.5 órát tartogat számomra. Ha vègeztem vele jelentkezem!
Üdv Mindenkinek, ès hajrá mert nyakunkon a versenyszezon!
(Remèlem egyszer az èn szombámban is lesz egy ilyen polc ;) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése