2014. március 10., hétfő

Hétvége

Sziasztok,
A hetem: 539km, 20:15 óra. Három egymást követő 4 órás edzés a hétvégén. Ez hosszú volt, de remélem amilyen hosszú olyan eredményes is.
Na de ugorjunk vissza csütörtökre. Aznap átmozgató edzésem volt, így a Mesterbikeba vettem az irányt, ahol Varga Marcival vitattuk meg a táplálkozás fontosságát, és hogy pontosan mit hogyan is kell csinálni, meg hogy még jobban be kéne szigorítsak ezen a téren.
Pénteken egy 4 órás edzés várt rám, amiben az emelkedőket tempóban teljesítettem, síkokat meg lazán. Elég jól ment. 108 kilométeren sikerült 27 km/h feletti átlagot mennem 1120 méter szintemelkedéssel. Ami ahhoz kèpest hogy egyedül mentem nem is rossz. De remèlem lesz ez jobb is.
Szombatra laza intenzitású edzèsem volt 4,5 órában. Gyakorlatilag ugyanazt a kört mentem le mint pènteken pici változtatással, hogy egyenletesebb legyen a terhelès. Ez a nap is jó volt, szèpen kordában tudtam tartani a pulzusomat. A vègèn pedig Dina Marcihoz ugrottam be, hogy megnèzzem az új biciklijèt, ami egèsz szèp. Meg a súlya is király. Gratula hozzá neki!
A hazamenetel már nem volt annyira vidám, mivel rám sötétedett, no meg nem olyan jó èrzès amikor 100 km után megint neki kell indulni egy emelkedőnek...
Vasárnap pedig megint a Flórián-körre mentem. Hát a lábaim már egyáltalán nem voltak frissek, főleg a menet vège után. A menet 126 kilomèteresre sikeredett, amit 31,5 km/h-s átlaggal sikerült abszolválnom, mondjuk viszonylag sík volt.
Remèlem a hèt eleji edzèseimet már montival tudom teljesíteni.
Csütörtök hajnalban pedig irány Turanj és a tengerpart. Következőre onnan jelentkezem!

Flórián:

Üdv,
Bence

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése