2014. március 5., szerda

Megkésve az Expo után

Sziasztok,

Kicsit megkésve, de azért írok pár sort az Exporól, meg arról ami azóta történt:
Már februárban megkértek a támogatóim, hogy menjek ki szombaton a Bringa Expora hozzájuk hogy egy kicsit beszélgessünk, meg beszélgessek a látogatókkal a termékekről. A Pacificcycles és a Bikelogistics standján voltam.
Zsuzsiékat (Bikelogistics) már jól ismertem, mivel nyáron náluk dolgoztam egy kicsit. De Laciékkal (Pacific) még nem találkoztam olyan sokszor (kétszer), legfőképpen csak e-maileztünk. Szóval itt volt az alkalom hogy jobban megismerjük egymást. Nagyon jó volt, sokat beszélgettünk. Annyira élveztem, hogy vasárnap délután is kimentem.

Szombaton már az új Mesterbikeos mezemben virítottam:


























Hétfőn megjött a legújabb edzőpartnerem egy Garmin Edge 500! Eddig két edzést teljesítettem vele. Kedden mentem szűk 3 órát Zsámbék környékén.
Ma pedig a Pilisben csináltam meg egy hosszú intervallos edzést. Bálint utasítására csináltam benne 3x7 perc lassú pedálfordulatos tempót. Ezeket Pilisszentkereszt és Dobogókő között csináltam meg. Majd legurultam Pilisszentlélekre, ahonnan 3x5 perc tempóval másztam vissza dobogókőre. Tartalmas nap lett a maga 85 kilométerével és majdnem 1600 méter szintjével.
A héten síszünetem van, szóval Bálint jó hosszú hetet írt össze nekem. :) Ha végeztem vele jelentkezem.

Még jó hír, hogy legkésőbb keddig megérkezik a Mesterbikeba az idei montim egy Giant XTC Composite 29er.
Jövőhéten pedig Horvátországba megyek edzőtáborozni egy Mesterbikeos különítménnyel.

Üdv,
Bence

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése